Порядок вирішення спорів

Всі спори між постачальником і споживачем вирішуються у швидкий, прозорий і справедливий спосіб шляхом досудового врегулювання. постачальник розглядає письмові та/або отриманні на електронну адресу постачальника звернення, скарги, претензії від споживача і протягом місяця повідомляє про результати їх розгляду, письмово та/або електронною пошто, якщо інші умови не передбачені правилами роздрібного ринку електричної енергії.

У разі недосягнення між постачальником і споживачем згоди шляхом переговорів, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів україни. врегулювання спорів регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого регулятором порядку.

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ПІДРОЗДІЛІВ ПОСТАЧАЛЬНИКА ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЗА РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ

Поштова та юридична адреса:

40009, Суми, Вулиця ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 35, офic 1

Адреса центру обслуговування споживачів:

40009, Суми, Вулиця ДАНИЛА ГАЛИЦКОГО, будинок 35, офic 1

Тел. центру обслуговування споживачів

(0542) 79-49-98
(095) 034-59-33
(098) 883-37-59

Режим роботи центру обслуговування споживачів:

Робочі дні: Понеділок – П’ятниця з 09:00 до 18:00, Вихідні дні: Субота, Неділя 

Електронна пошта для прийому електронних повідомлень споживачів :

maxenergy8@outlook.com

Відповідальна особа – директор – Ситник Максим Юрійович

ТАКОЖ ЗА ВИЩЕВКАЗАНОЮ КОНТАКТНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ СПОЖИВАЧ МОЖЕ НАДАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ.